Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Благодаря много, утре още сутринта се захващам с тях, че днес едва се разминах с дребно "дарение" при една продължителна проверка на автомобила
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • Колеги имам един бърз въпрос към вас и не искам да пускам нова тема сега, защото мисля да го направя след интервенцията. Та въпроса е следния:
      Къде е датчика на коляновия вал и как се сменя.
      Поръчах го и искам да го сменя. Идеята е като го направя да пусна тема от-до за диагностиката грешките и сиптомите на проблема, цени, ноу-хау, защото на мен ми скъса нервите докато разбера какво е.
      Та кажете, къде точно е датчика и как се сменя. Знам че отдолу до скоростите някъде, близо до маховика или?

      EDIT: Има тема тук с 5 различни мнения, включително и че датчика е вътре в картера......
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29642
      Last edited by andro88; d.m.y г., 16:38.
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
        Колеги имам един бърз въпрос към вас и не искам да пускам нова тема сега, защото мисля да го направя след интервенцията. Та въпроса е следния:
        Къде е датчика на коляновия вал и как се сменя.
        Поръчах го и искам да го сменя. Идеята е като го направя да пусна тема от-до за диагностиката грешките и сиптомите на проблема, цени, ноу-хау, защото на мен ми скъса нервите докато разбера какво е.
        Та кажете, къде точно е датчика и как се сменя. Знам че отдолу до скоростите някъде, близо до маховика или?

        EDIT: Има тема тук с 5 различни мнения, включително и че датчика е вътре в картера......
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29642
        Така като гледам в темата пост номер 6 е най- точен.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • Значи вярно е, че достъпът до датчика отдолу е по-лесен, особено ако и ти като мен нямаш кора или си я свалил. Аз обаче нямам канал и подемник и въпросния датчик го сменях 3 пъти, щото двата нови не щяха да работят и купих трети от друга марка,като и трите пъти ги сменях отгоре, само като свалих пластмасовия капак на двигателя. Датчикът се намира точно под фланеца на стартера - бъркаш под стартера от страната на маховика и търсиш цилиндричен пластмасов датчик, закрепен отстрани с гайка 6 мм (трябва ти глухо ключе 10), от който тръгва черен кабел . Дано си ме разбрал - под стартера друг датчик няма. Кофти е това,че се работи само пипнешком, ама щом аз се справих и то три пъти, мисля,че не е невъзможно.
          ...
          155 1,6 TS 16V `96
          166 2,4 JTD `99
          147 1,9 JTDm 8V `07

          Comment


          • А така. За да продължим темата по същество ето го и въпросния датчик, току-що отворен. Made in Italy, по думите на продавача е оригинален за този двигател (каквото и да значи това), даде гаранция, че ще тръгне. Цена:60 лева
            Attached Files
            Last edited by andro88; d.m.y г., 16:30.
            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

            Comment


            • Моля за съдействие! При смяна на акомулатора ми замериха разхода на ток при изгасен двигател и той се оказа 150милиампера при допустими 30-50! Дайте идеи от къде да започна.
              Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
              Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
              "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
              When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

              Comment


              • Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
                Моля за съдействие! При смяна на акомулатора ми замериха разхода на ток при изгасен двигател и той се оказа 150милиампера при допустими 30-50! Дайте идеи от къде да започна.

                Непосредствено след закачането на акумулатора има преходни процеси по ел. консуматорите, които траят известно време и тогава е нормално консумацията да е завишена.
                Като включиш акумулатора през ампермера, изчакай 1 - 2 минути и тогава отчети стойността.
                Ако и тогава е същото, ще умуваме.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Готово колеги. Смених си датчика и пиша, така както обещах. Мястото на датчика е такова, че съм сигурен ,че в момента, в който са взимали решението къде да го сложат, просто не са се сетили за по-недостъпно място. Поради тази причина и снимки не мога да кача, щото просто не могат да се направят.
                  Endeavour е прав. Отговорно мога да кажа, че отгоре сме сменя много по лесно. Датчика се намира в свода под стартера. Няма друго обяснение. Отдолу почти не се вижда. Или поне е необходима тресчотка със сериозно удължение и поне 2 колена. Датчика е захванат с 8 или 10 мм шестограм. Много трудно се откача буксата,която го свързва с ЕКУ-то. Тя се намира до горивния филтър и е три пина.
                  Датчика струва между 40 и 60 лева.
                  Надявам се да съм полезен
                  Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                  EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                    Готово колеги. Смених си датчика и пиша, така както обещах. Мястото на датчика е такова, че съм сигурен ,че в момента, в който са взимали решението къде да го сложат, просто не са се сетили за по-недостъпно място. Поради тази причина и снимки не мога да кача, щото просто не могат да се направят.
                    Endeavour е прав. Отговорно мога да кажа, че отгоре сме сменя много по лесно. Датчика се намира в свода под стартера. Няма друго обяснение. Отдолу почти не се вижда. Или поне е необходима тресчотка със сериозно удължение и поне 2 колена. Датчика е захванат с 8 или 10 мм шестограм. Много трудно се откача буксата,която го свързва с ЕКУ-то. Тя се намира до горивния филтър и е три пина.
                    Датчика струва между 40 и 60 лева.
                    Надявам се да съм полезен
                    Аз направих доста хубави снимки(нали знаеш за мен няма невъзможни неща) , утре ще ги сложа, понеже ми се струва важно, ако искаш напиши нова тема, от мен снимките.
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:47.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Трудно се сменял ами тези които имат печки в колите си какво да кажат Просто не е работа за всеки да пипа.
                      5 Ланчии зад гърба си!
                      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Аз направих доста хубави снимки(нали знаеш за мен няма невъзможни неща) , утре ще ги сложа, понеже ми се струва важно, ако искаш напиши нова тема, от мен снимките.
                        .
                        Ето това са.
                        [ATTACH][ATTACH][ATTACH]Click image for larger version

Name:	DSC01584.jpg
Views:	1
Size:	96.6 Килобайта
ID:	2319773[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]
                        Attached Files
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • Ха-ха, значи при мен пак е имало "подобрения", при мен болтът си е с нормална шестостенна глава, а не инбусен. И преди мене някой е сменял тоя датчик. Що ли си мисля,че инбусен болт на това място ще се развие по-лесно... А пропо, аз открих кво му е на моя дефектирал датчик - самият той си е съвсем здрав, но на около 7-8 см от корпуса му вътре под силиконовата обвивка на кабела индивидуалната изолация на жилата се е натрошила и проводниците се окъсяват, понеже там кабелът прави завой . А от какво се е начупила тая изолация не знам точно,при положение ,че е под плътен силиконов слой - от старост, от нагряване, вибрации, от трите заедно или от нещо друго... А пък е Бош, т.е. любимият ни инж. в случая не е много виновен
                          ...
                          155 1,6 TS 16V `96
                          166 2,4 JTD `99
                          147 1,9 JTDm 8V `07

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                            Ха-ха, значи при мен пак е имало "подобрения", при мен болтът си е с нормална шестостенна глава, а не инбусен. И преди мене някой е сменял тоя датчик. Що ли си мисля,че инбусен болт на това място ще се развие по-лесно... А пропо, аз открих кво му е на моя дефектирал датчик - самият той си е съвсем здрав, но на около 7-8 см от корпуса му вътре под силиконовата обвивка на кабела индивидуалната изолация на жилата се е натрошила и проводниците се окъсяват, понеже там кабелът прави завой . А от какво се е начупила тая изолация не знам точно,при положение ,че е под плътен силиконов слой - от старост, от нагряване, вибрации, от трите заедно или от нещо друго... А пък е Бош, т.е. любимият ни инж. в случая не е много виновен
                            Много е тясно за да влезе глух ключ, с обикновен гаечен сигурно поне 20 минути и болки отзад в краката най малкото, остава с звездогаечна тресчотка, ако влезе, с инбус си е най- добре.
                            Между другото по моята почти всичко що е електроника е на реномирани немски марки.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Ето това са.
                              [ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH]100016[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]
                              Който има крава- пие мляко. Който има канал- прави снимки.
                              Браво на Lordliness за снимковия маТРиал. Ще се обобщи в нова тема- това със сигурност.
                              П.С- не знам дали си въобразявам, но като, че ли двигателя сега има по спокоен и плавен ход.
                              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                                Който има крава- пие мляко. Който има канал- прави снимки.
                                Браво на Lordliness за снимковия маТРиал. Ще се обобщи в нова тема- това със сигурност.
                                П.С- не знам дали си въобразявам, но като, че ли двигателя сега има по спокоен и плавен ход.
                                Не позна, снимките ги правих отгоре.Без да махам капака на двигателя
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X